Archiwum

~ Wprowadzenie ~

Witajcie! To mój pierwszy post na blogu więc na początek się przedstawię ;D

O MNIE
Jestem Weronika, mam 16 lat. Jak widać na zdjęciu słucham rocku, metalu :D Byłam na przystanku woodstock i stwierdzam, że to jest piękny festiwal <3 Wszyscy są mili dla siebie, no mega :D Uwielbiam wszystko co ma smak wiśniowy, a samych wiśni nie znoszę :p Dostałam ,,ksywę" Cherry, ale mało kto tak na mnie mówi :p Psami interesuję się w sumie od zawsze. Uczęszczam do schroniska jako wolontariuszka już prawie 4 lata  Gram na gitarze klasycznej oraz elektrycznej, śpiewam, amatorsko robię zdjęcia oraz trenuję Vicky :D Wybieram się do Technikum na kierunek Technika Weterynarii. W przyszłości chcę zostać weterynarzem, zamierzam zrobić kursy tresera psów, groomera, behawiorysty, tresera psów przewodników dla niewidomych, niepełnosprawnych. Za jakiś rok chciałabym wystartować w pierwszych zawodach dogfrisbee z moim psem.



O VICKY 
Jest młodym psem, 31 lipca kończy 2 lata. Pochodzi ze schroniska ^^ Mama Vicky trafiła tam ze swoją gromadą 15 szczeniaczków (spokojnie wszystkie znalazły dom). Jakaś pseudohodowla :/ W tym miocie jednak coś chyba nie wyszło XD Według założenia miały być amstaffy, a wyszły takie jamstaffy (jamnik + amstaff) :d No cóż :D Tylko 3 szczeniaki były pokryte w białe elementy, reszta była brązowo-czarna. Vicky jest wyjątkowa ❤ Trenuję z nią dog dance, dogfrisbee, sztuczkuje i byłyśmy na 1 treningu agility, ale chyba na razie sobie odpuścimy i skupimy się na tych co mamy :d Nie wiem czy mogę mówić, że trenuję dog dance, ponieważ dopiero układam 1 układ.. No ale w sumie, jak układam to trenuje :D Sunia jest bardzo energiczna, uwielbia wszelkiego rodzaju piłki, patyki, kamienie (ograniczam je do zabawy ze względu na niebezpieczeństwo z nimi związane), szarpaki, czyli wszystko czym da się bawić ;) 


Mamy założonego instagrama i kanał na youtube. Dodam niedługo ikonki, aby można było łatwo się do nich dostać :) Myślę także o założeniu fan page, ale nie jestem jak na razie przekonana, może w przyszłości :p Mam nadzieję, że zostaniecie z nami dłużej i będziecie śledzić na bieżąco poczynania moje i Vicky :) Jeszcze ustalę co ile będę dodawała posty. Poinformuję was oczywiście! To do zobaczenia!



10 komentarzy:

  1. Wolontariusz w schronisku, super! Też jeździłam najpierw do schroniska, później do fundacji. Zazdroszczę technikum weterynarii - kiedy wybierałam szkołę średnią nie miałam takiej możliwości, powodzenia! Ale na weterynarię planuję iść, albo chociaż zrobić technika wet. Groomera też mam w planach, nie ukrywam, bo to zawsze fajna alternatywa, a behawiorysta - kurs + ciągłe doszkalanie się na różnych seminariach to marzenie, ale najpierw trzeba zapracować :D Vicky wygląda ślicznie, już uwielbiam jej pyszczek i umaszczenie. Chciałabym ją zobaczyć w dog dance! Trzymamy z Wilsonem kciuki za realizację Waszych celów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się pierwszy post, więc póki co zostaję.
    Ale proszę zrób coś z tym czymś niedziałającym na górze ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba <3 Jasne, że zrobię, najpóźniej jutro będzie git :D

      Usuń
    2. i kolejny błąd do poprawki, dzięki!

      Usuń
  3. Dużo planów. Fajnie, że masz kierunek, ale będziesz musiała wybrać. Jesli lekarz to nie groomer. Jeśli treser i behawiorysta, to nie reszta. Wszystko się co prawda uzupełnia, ale żeby zostać specjalista w danej dziedzinie trzeba się na niej porządnie skupić i wciąż rozwijać. Na tak wielu polach będzie trudno.
    powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń