Archiwum

~LP, foty i głupoty~

Witajcie! Byłam z Vicky na LP w Gdyni. Powiem wam, że było mega! Rozdali zapas smaczków na rok XD Co chwilę przychodzili i wszystkim wciskali. W sumie dla mnie super :)) W domu po całej imprezie miałam ok 12 paczek :d Poznałam tam w końcu Sylwię oraz Nelę, Adę wraz z Oshee, Asię i Nukę, a także spotkałam dziewczyny z seminarium (o tym na koniec) :) Nina z Kiwi była świetna! <3 Debiut w freestyle i pierwsze miejsce. No szacun po prostu :D Magda i Scottie też były megaaa! W TimeWarp zdobyły 3 miejsce, także debiut ;) Wszystkie dyski pięknie złapane. Z Vicky startujemy za rok. Chciałabym aby towarzyszyło nam takie szczęście... Pomarzyć można :d



 W przerwach w oglądaniu byłam na dwóch sesjach :)) Pierwszego dnia z Weroniką L. poszłyśmy na trawę niedaleko stoisk. Sucz miała robione foty portretowe, z frisbee oraz wkradły się jakieś ze sztuczkami oraz jedno gdzie biegnie (jest powyżej) :)




Tego samego dnia Vicky była focona przez Cyntię Z. ^.^ Na początek udałyśmy się na plażę. Vicky oczywiście poleciała wytwarzać się w piasku, podbiegła do morza i ukradła jakiemuś psiakowi kija... No cóż C: Przez tego badyla były lekkie problemy w skupieniu się na pozowaniu, ale jakoś dałyśmy radę. Potem przeniosłyśmy się na teren ,,trawiasty". Tam pięknie pozowała! Ładnie fri łapała, na inne czworonogi nie poleciała, byłam dumna! Zdjęcia wyszły niesamowite ❤ Zobaczcie sami! (to kilka fotek) :




Byłam pod wrażeniem występów freestyle lvl 2! Widziałam na żywo Paco Lobo, Patrycję Kowalczyk, Paulinę Gumińską *.* Ale i tak najlepsza była Asia Korbal ! ❤ Matko tyle emocji! ^.^ Marzę, aby kiedyś wystąpić we freestyle i aby nasz team był taki świetny jak te które wymieniłam.. Dążę do tego! Jestem i tak dumna z mojej niuni, bo patrząc na większość psów moich znajomych, Vicky potrafi więcej niż siad i daj łapę. Nie chce sławy ani nic podobnego, tylko chcę być coraz bardziej dumna z siebie i mojej suczy :) Popatrzcie jak pięknie tu wyszła! ❤


Drugiego dnia poszłam na sesję z Oliwią C. oraz ponownie z Werą L. :) Byłyśmy w parku Kolibskim, w drodze do plaży na mostku i oczywiście na plaży. Vicky bawiła się z Ice Tea, Nuka coś tam próbowała, ale nie mogła, ponieważ czekały ją kolejne występy. Do Gdyni przyjechała ze mną znajoma z Maxem :) Na początku był trochę przerażony tak dużą ilością czworonożnych jak i dwunożnych osobników, ale z czasem stawał się coraz bardziej odważniejszy 😊




No i w sumie z LP to tyle :) W końcu się przekonałam i powstał fanpage Vicky! Trzymajcie linka :)) https://m.facebook.com/profile.php?id=1426180674164032


Złożyłam wam obietnicę i jej dotrzymałam! Filmik pojawił się na internetach! ^.^ Przeplatanie łapek oraz wskakiwanie na stopy trzeba dopracować, ale tak to chyba jest spoko. Jakie wrażenie robi na was? Piszcie śmiało! Może zauważycie jakieś błędy, których ja nie widzę? :)


Podsumowując. Na LP było rewelacyjnie :) Zdjęcia rewelacyjne ❤ No po prostu rewelacyjnie spędziłam czas 😃 I kupiłam tam 3 nowe frisbee! Niedługo pojawią się fotki z treningów z nimi w roli głównej :* Na koniec powiem wam, że byłam na seminarium frisbee z Asią Korbal i o nim będzie następny post. Dozobaczenia! :*


7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wypadu na LP. :( ja nigdy nie byłam na żadnym LP :/ cudne fotki! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były moje pierwsze LP i jak widać po notce, bardzo mi się podobały :D I potwierdzam footy cudowne ❤

      Usuń
  2. Śliczne fotki dostałyście! Zazdroszczę wyjazdu na Latające Psy, ja jeszcze nigdy nie byłam, ale mam nadzieję że w końcu to się zmieni! :D

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas!
    http://z-zycia-owczarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi się zmienić!! I musimy się tam poznać! ;)

      Usuń
    2. Oraz oznajmiam, że nie opublikowałam wszystkich fotek! :D

      Usuń
  3. No to się wybawiłyście dziewczyny, zazdroszczę! :) Ja na LP nie byłam jeszcze ani razu, jednak w następnym roku musimy pojawić się we Wrocławiu bez żadnych ale! Vicky to urodzona modelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybawiłyśmy a co! :D Chciałabym w 2018 roku pojechać na wszystkie LP. Nie wiem czy to się uda, lecz jeśli tak to do zobaczenia! ;) Potwierdzam, modeling ma w małym paluszku :3

      Usuń