Archiwum

☆RECENZJA fotoksiążki od Saal Digital☆

Tak jak obiecałam oto i recenzja! Czas jej pisania się przedłużył z racji ciągłego deszczu (nie chciałam robić zdjęć w domu, bo ciemno) oraz czekałam na obiektyw. No to co zapraszam do czytania!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wybrałam fotoksiążkę z miękką okładką 19 x 19, powierzchnia wewnętrznych stron błyszcząca, 36 stron + okładka. Aby zamówić ten produkt ściągnęłam darmową aplikacje z ich strony. Miałam bardzo szeroki wybór szablonów, mogłam także sama zaprojektować jak będą umieszczone zdjęcia. Wybrałam tą drugą opcję :)) Była też do wyboru ilość stron, rodzaj okładki, wielkość książki itp. Wysyłka się przeciągnęła, ponieważ był mały błąd w dostarczeniu, ale no co każdemu może się to zdarzyć! W tej kwestii jestem wyrozumiała, zwłaszcza, że mnie za to przeprosili :) Produkt przyszedł w idealnym stanie, bardzo dobrze zapakowany. Zdjęcia są ostre, no oprócz tych, które że tak powiem ,,rozciągnęłam". Jak wspomniałam była opcja własnego zaprojektowania układu zdjęć, w tym można było także je przybliżać. Trochę za mocno użyłam tej opcji, ale i tak fajnie się prezentuje.


Miękka okładka wygląda znakomicie, lecz trzeba uważać, nie jest zbyt trwała, mam już 1 podrapanie. Jestem osobą, która uwielbia wspominać, ubóstwiam zdjęcia, więc ta książka jest idealna dla mnie! Można w niej przedstawić jakąś sesję fotograficzną, dorastanie, wakacje, wszystko co dusza zapragnie! Ukazałam rozwój mojej jamstaffki, ujęcia sztuczek, frisbee, śmiesznych sytuacji oraz moje ulubione fotografie. Jaka ona była malutkaaaa!


Dzięki temu zamówieniu odszukałam foty, o których kompletnie zapomniałam, ponownie dostrzegłam ich piękno. Przychodzą wspomnienia z czasu wykonywania ujęć, te zdjęcia w kocyku zostały wykonane, zaraz po przyniesieniu suni do domu, dwa zdjęcia w sweterku - byłyśmy w schronisku pospacerować z psiakami, ta fota na chodniku - u znajomej na spacerze z jej psem, obok chodnika - pierwszy długi spacer w skarpetce (miała przeciętą łapkę), a ostatnie z czerwoną smyczą - dzień w którym miałam robioną sesję zdjęciową z byłą przyjaciółką... Pamiętam jak Vicky potrafiła tylko siad, daj łapę i połóż się, a teraz mamy szeroki wybór sztuczek!



PODSUMOWANIE:

Zalety:
*ostre zdjęcia
*dobre wykonanie
*szeroki wybór (szablony, ilość stron, rodzaj okładki itp)
*możliwość całkowitego zaprojektowania wyglądu produktu
*dobry kontakt z klientem

Wady:
*miękka okładka podatna na zniszczenia (zadrapania, ugięcia itp)


Nie mam więcej zastrzeżeń :) Jeśli nie masz pomysłu na prezent dla znajomego (szczególnie psiarzy, jaki psiarz nie ucieszyłby się ze zdjęć swojego pupila?), polecam rzeczy od Saal Digital! Nie mają tylko fotoksiążki, są fotozeszyty, fotoobrazy i wiele innych. Zajrzyj do nich i wybierz coś dla siebie :)
Ukazane zostały niektóre strony z mojej książeczki. Chcecie zobaczyć całą zawartość? Piszcie! Mogę wstawić na fanpage c: Chciałam podziękować osobom, które zrobiły te piękne zdjęcia! Niektóre są mojego autorstwa, lecz reszty autorami są:

*Weronika Leśniewska - Weronika Leśniewska - psia fotografia
*Klaudia Wołoszyk
*Martyna Richter
*Cyntia Zygmuntowicz - Cyntia Zygmuntowicz Photography
*Oliwia Cyperska - Oliwia Cyperska Photography
*Nikola Szumilas - Nikola Szumilas Fotografia
*Sandra Mieczkowska
*Karolina Półtoraczyk - Karolina Półtoraczyk Fotografia

                                                                          Dziękuję wam! ღ


7 komentarzy:

  1. a tak z ciekawości ile kosztuje taka fotoksiażka?

    Poza tym bardzo ladnie się prezentuje, ślicznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od wyboru okładki, wielkości fotoksiążki, ilości stron itp. Moja kosztowała 150 zł z wysyłką :)

      Usuń
  2. Genialna wyszła Ci ta fotoksiążka! Te zdjęcia Vicky jak była malutka są przeurocze 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi też się podoba! ^^ Za papisiowych czasów miała więcej kropeczek na mordce :c Szkoda, że część z nich znikła, no ale cóż :d

      Usuń
  3. Fotoksiążka to wspaniały pomysł na prezent dla kogoś bliskiego, albo nawet dalszego jak np. kolega czy koleżanka. Tutaj http://www.wyobraznia.eu/oryginalne-prezenty-dla-kolegow-i-kolezanek-z-klasy/ wyczytałam właśnie o tym i mega inspiracja. To samo tyczy się wszelkich ramek, albumów itd.

    OdpowiedzUsuń