Archiwum

☆RECENZJA zwierzaków filcaków od ,,Black&White Team- hand made"☆



Black&White Team - hand made zajmuje się produkowaniem szarpaków oraz zwierzaków filcaków na podobiznę czworonoga zamawiającego. Dziś opiszę kontakt mój z nimi oraz plusy i minusy produktów.

Na samym początku tworzenia zwierzaka wysyłają projekt narysowany na kartce, potem uszytą sylwetkę z uszami i pytają czy tobie się podoba. Następnie przyszywają oczy oraz gwiazdeczkę na pierś i wysyłają fotę kompletnego zakończenia tworzenia. Przy wysyłce zabezpieczane są oczy, aby nie uległy zniszczeniu.
1 zwierzak - 15 zł
Masz wybór czy chcesz dużego (ok 7 cm) czy małego(ok 6 cm). Możesz wybrać również opcję czy chcesz aby miał przyszyty sznureczek do zawieszenia czy nie.

Ja zamówiłam podobiznę Vicky i mojego kota Stefana. Uważam, że podobieństwo filcaków i futrzaków jest duża.


Oczy psa są zrobione idealnie, lecz do kota mam zastrzeżenia, wystaje trochę klej. Ale mają u mnie że tak powiem ulgę, ponieważ 1 raz robili kota i poza oczami wyszedł całkiem dobrze :)


Sylwetka mi się podoba. Idealnie zostały ukazane znaki szczególne :
-skarpetki, biała końcówka ogona, maska na pysku i klacie u Vicky
-biała sierść zakończona ,,zygzakiem" na główce Stefanka
Na dodatek zostały perfekcyjnie wykonane batmanie uszy suczy! 


Po dłuższym użytkowaniu wychodzą takie jakby niteczki dookoła i filcak jest obłożony sierścią. Zszycie nie puszcza, nic nie odpada :)


PODSUMOWANIE:

Zalety:
-duże podobieństwo czworonoga
-ukazane znaki szczególne
-nic się nie odkleja
-szew nie puszcza
-wybór wielkości
-w opcji ze sznureczkiem możesz mieć go wygodnie cały czas przy sobie
-bardzo dobry kontakt z klientem
-urocze gwiazdeczki na piersi ^.^
-zabezpieczenie oczu podczas wysyłki

Wady:
-po użytkowaniu wystające ,,nitki"
-obłożenie sierścią (tego uniknąć w sumie się nie da ale jak wypisuje wady to wypisałam też tą)

Daję ocenę bardzo dobrą i zachęcam was do kupowania zwierzaków filcaków!


           


6 komentarzy:

  1. Ymm jakie obłożenie sierścią?
    Przepraszam za ten klej ale musiało wyniknąć to z tego że oczy kotka są kolorowe😚

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie gadżety! Dostałam jimową podobiznę w ramach prezentu urodzinowego (od innego twórcy, dopracowany w 100%, prawdziwe cudo - na nic nie mogę narzekać :D) i uważam, że jest to strzał w dziesiątkę, jeśli chodzi o podarunek dla opiekuna zwierzaka. Twoje są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam! I są przepiękne, mi się baaaardzo podobają ! ❤

      Usuń
  3. Jeee ale to fajne. Podoba się mi. Nic dodać nic ująć. Filcak taki sam jak piesek czy kotek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń